Noderīgi padomi vecākiem

Slapināšana gultā ir sarūgtinājums gan vecākiem, gan bērniem, kurus tā ir piemeklējusi un tā var izrādīties grūts pārbaudījums pat vismierīgākajiem vecākiem, sevišķi, ja Tu jūti, ka dari visu, lai palīdzētu bērnam kontrolēt problēmu un tomēr – panākumu nav.

Tava bērna ciešanas, slapjie palagi un saraustītais miegs var padarīt nakti nožēlojamu ikvienam, bezmiega nomocīti ir ne vien vecāki, bet arī bērns, kuram naktī jāmostas, lai atkal pārģērbtos..

Tomēr svarīgi ir neizrādīt bērnam, ka Tu jūties pievilta, jo tas bērnam var likt justies nožēlojami, viņa fiziskās problēmas var pāriet emocionālajās.

Esam sagatavojuši pāris padomus, kas varētu Tev palīdzēt justies pārliecinātākai:

Padari gulētiešanas laiku īpašu un interesantu

Nakts gulēšanas laiks var būt sarežģīts laiks Tev un Tavam bērnam, ja viņš slapina gultā. Izveidojot priecīgu un mierīgu rituālu, tas var palīdzēt novirzīt domas no uztraukumiem un padarīt gulētiešanas laiku par aizraujošu kopābūšanas laiku. Vannošanās, stāsta lasīšana mājīgā guļamistabā, sarunas un apskāviens pirms miega ir labs veids, kā  - gan Tev, gan bērnam - relaksēties.

Izveido veiksmīgu gulētiešanas rituālu

Saprātīgas vēlmes

Svarīgi apzināties, ka slapināšana gultā bērniem ir ierasta lieta, sevišķi starp zēniem. Pat bērns, kurš ir iemācījies pa dienu neslapināt biksītēs, var ciest dēļ nakts slapināšanas gultā. Šis process dažkārt var beigties vien ap 6-7 gadu vecumu, un arī šajā vecumā tas ir normāli.

Negadījumi var notikt neatkarīgi no lietām, ko Tu un Tavs bērns darāt, lai to novērstu. Ja konkrētā rīcība nepalīdz uzreiz, nepadodies! Reizēm tas prasa vienkārši vairāk laika.

Esi gatavs!

Sagatavojies tam, ka naktī var notikt negadījumi - noliec rokas stiepiena attālumā tīru pidžamu, palagus, dvieļus un pāris DryNites® naktsbiksītes, lai nepieciešamības gadījumā spētu rīkoties bez lieka trača. Parūpējies par sevi!

Tāpat kā Tu rūpējies par bērnu, parūpējies arī par sevi. Pārliecinies, ka Tev ir pietiekami daudz atpūtas, lai gadījumā, kad naktī ir jāmostas, lai pārģērbtu bērnu un saklātu viņa gultiņu, Tu nekristu panikā un nebūtu viegli aizkaitināma. Nosnaudies ik reizi, kad Tev ir tāda iespēja, vai atrodi laiku, lai atpūstos un nomierinātos dienas laikā.

Atceries, ka jūs neesat vieni. Daudzas ģimenes piedzīvo tās pašas problēmas, kuras piedzīvo Tu, un sazināšanās ar cilvēkiem, kas ir tādā pašā situācijā kā Tu, var būt milzīga palīdzība.