Veiksmīgu gulētiešanas rituālu izveidošana

Nesteidzīgs rituāls var izmainīt visas turpmākās nakts gaidu, tāpēc dalāmies dažos ieteikumos, kas gulēšanas laiku darīs mierīgāku.

Šļakstīšanās vannā

Vannošanās ir ne tikai iespēja jautri pavadīt laiku spēlējoties, bet tas ir arī ideāls veids, kā parunāties ar bērnu par dienas notikumiem.

Sniedz emocionālu atbalstu

Masāža vai apskāviens var palīdzēt bērnam, kurš ir uztraucies par slapināšanu gultā nakts laikā. Svarīgi, lai tad, kad bērns dodas gulēt, viņš justos atbrīvots un laimīgs.

Samazini apgaismojumu

Stāsti, dziesmas vai vienkāršas sarunas un apskāviens ir labs veids, kā novērst bērna domas no slapināšanas gultā. Padari bērnistabu mājīgāku, samazinot apgaismojumu.

Vecākie bērni

Vecākie bērni gulētiešanas laikā ir daudz neatkarīgāki, tomēr viņi novērtēs sarunas ar Tevi, kopīgu lasīšanu un apskāvienu pirms miega.

Gatavs gulēšanai

Sagatavo visu, kas nepieciešams bērna gulētiešanai – noliec pidžamiņu, bērna iemīļoto rotaļlietu, lasāmo grāmatiņu! DryNites® palīdzēs Tavam bērnam izgulēties un bērns visu nakti jutīsies sauss. Šīs naktsbiksītes var sniedz pašpārliecību reizēs, kad ir jānakšņo ārpus mājas.

Tualetes apmeklējums pirms gulētiešanas

Iedrošini bērnu apmeklēt tualeti pirms došanas uz gultu. Tas palīdzēs izvairīties no potenciāliem negadījumiem, kā arī no jauna pārliecinās bērnu, ka viņš ir soli tuvāk sausākām naktīm.

Lūdzu, bez dzērieniem

Mēģini izskaust dzērienu lietošanu (sevišķi kofeīnu saturošos vai gāzētos dzērienus) dažas stundas pirms miega. Tomēr neaizmirsti nodrošināt bērnu ar ikdienai nepieciešamā šķidruma daudzumu dienas laikā. Bērnam rekomendējamā dienas deva ir 7-8 krūzītes dienā.

Pozitīvas domas

Domā pozitīvi. Nerunā par pēdējo gadījumu, kad notika negadījums. Koncentrējies uz pozitīvām domām pirms gulēšanas, pavadot laiku kopā un smejoties.
Ja nu tomēr notiek negadījums..

Ja Tavs bērns nelieto absorbējošas nakstbiksītes un naktī ir bijis negadījums, esi gatava pārģērbt bērnu un uzklāt gultiņu no jauna. DryNites® naktsbiksīšu lietošana pēc nakts negadījuma iedrošinās bērnu un atjaunos viņa pašpārliecinātību, kas ļaus viņam atkal iemigt.

Dari to mierīgi

Ja Tavs bērns pēc negadījuma ir bēdīgs, nomierinoša mūzika un pozitīva attieksme no Tevis palīdzēs nomierināties, kamēr tiks nomainīti palagi un pidžama. Padomā par naktslampiņas lietošanu viņa guļamistabā.

Ar labu nakti, guli cieši!

Uzmudrinājumi jebkuram bērnam, kurš pauž bažas par slapināšanu gultā, palīdzēs pacelt pašapziņu un doties uz gultu laimīgam.